Cum comand?
Plasarea unei comenzi reprezintă voința dumneavoastră de a cumpăra produsele noastre. Mydoordecor nu se obligă să onoreze comanda doar dacă produsele comandate se află în stoc, la prețul specificat.
La plasarea unei comenzi pe site-ul nostru vă vom trimite un e-mail pentru confirmarea sau refuzul comenzii. În situația în care intervine o eroare, iar produsul comandat nu este disponibil, vom lua legătura cu dumneavoastră în vederea stabilirii demersurilor necesare pentru rezolvarea problemei.
Tot ce trebuie să faceți la o comandă online este să apăsați butonul "Adaugă în coș” din dreptul produsului. Produsul va fi direcționat automat în coșul de cumpărături, aflat în partea din dreapta sus a paginii. În această secțiune puteți modifica cantitatea, să renunțați sau să adăugați unul sau mai multe produse. Odată ce toate produsele dorite se află în coș, apăsați butonul "Comandă". În acest moment trebuie să completați câmpurile cu următoarele date personale: e-mail, nume și prenume, număr de telefon, adresa de livrare (adresa de facturare, dacă este diferită de adresa de livrare). Va trebui să selectați metoda de transport și cea de plată, să bifați căsuța cu termeni și condiții și să apăsați butonul "Plasează comanda". După finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atât în atașamentul mesajului de confirmare cât și în e-mailul de confirmare.
Odată comanda plasată, veți fi contactat în cel mai scurt timp pentru confirmarea comenzii.
Nu ezitați să ne contactați în cazul în care întâmpinați probleme la plasarea comenzii online!





